Søger du podcasts der kan der kan være med til at udvikle din viden inden for de forskellige PPC discipliner? Så har jeg lavet en liste med de bedste PPC podcast på markedet.
Bedste PPC podcast:
- The Paid Search Podcast
- PPC Rockstars on WebmasterRadio.fm
- PPC Den: Amazon PPC Advertising Mastery
- The PPC Show Podcast
- Paid Insights Podcast
- PPC Hero Podcast
- Paid Search Magic
- The Paid Traffic Podcast
- Learn Paid Media
Da PPC dækker over alle former for “Pay per clic” har jeg herunder beskrevet hvilke emner/platforme som disse podcasts fokuserer på. Så alt efter om du søger viden inden for Google ads / Adwords, Amazon ppc, eller facebook, så kan du finde det herunder.
The Paid Search Podcast
Emne: Google Ads / Adwords
Vært: Chris Schaeffer, Jason Rothman
Længde: 40 – 55 min.
PPC Rockstars
Emne: Google Ads / Adwords, Amazon, Facebook, LinkedIn
Vært: David Szetela
Længde: 25 – 35 min.
PPC Den
Emne: Amazon PPC
Vært: Ad Badger
Længde: 30 – 40 min.
The PPC Show Podcast
Emne: Google Ads / Adwords, Facebook, Instagram, LinkedIn
Vært: Paul Wicker
Længde: 20 – 35 min.
PPC Hero Podcast
Emne: Google Ads / Adwords, Facebook
Vært: Skribenter fra PPC Hero bloggen
Længde: 20 – 40 min.
Paid Search Magic
Emne: Google Ads / Adwords,
Vært: Amy Hebdon
Længde: 35 – 45 min.
The Paid Traffic Podcast
Emne: Google Ads / Adwords, Facebook, Instagram.
Vært: Mike Buontempo
Længde:
Learn Paid Media
Emne: Google Ads / Adwords, Facebook, Pinterest,
Vært: Nick Banik
Længde: 15 – 45 min.
Q & A
Hvad betyder PPC?
PPC betyder Pay per clic, og er en betegnelse for en markedsførings disciplin hvor man betaler for hvert klik som en eventuel kunde har foretaget på en af dine annoncer. Det er otte google Ads man snakker om når PPC nævnes.
Hvad er forskellen på Google Ads og Adwords?
Der er ingen forskel mellem Google Ads og Adwords. Adwords er det gamle ord for Google Ads, som det blev ændret til i 2019. Grunden til dette er at Google nu tilbyder flere forskellige former for markedsføring og ikke kun at man kan byde på søgeord.